onsdag 9 juni 2010

Long time - no blogging

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade. Har inte funnits något att skriva om direkt, har knappt hunnit bygga något alls förrän de senaste dagarna. Nu har jag äntligen fått ett efterlängtat sommarlov, så nu ska det bli fart på byggandet igen!

Då kan man ju undra vad det lilla jag har fått gjort är för något? Jag har fortsatt pilla lite på Sd.Kfz.222, och det är väl ungefär det. Håller på med ett litet projekt kring den lilla bilen. Jag måste ha fått feber, en inbiten flygbyggare, som har börjat bygga o-vingat. Dessutom två samtidigt! Och inte nog med det, även några helt omaskinella saker har jag börjat pilla med!

Det verkar för övrigt som om min dator tycker att bloggen passar bäst utan bilder, nu vägrar helt plötsligt minneskortläsaren att fungera... Ska testa på en annan dator imorgon! Nu verkar kanske mitt inlägg lite kryptiskt, men det ska bli mer lättförstått när jag får med bilderna :)

/Elias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar