måndag 11 januari 2010

Det går vidare i byggvärlden!

Nu har jag primat min Hornet. Tomcaten är fortfarande objekt för spackel och slipning. Jag köpte föresten en mycket bra liten sak innan idag, Kicks nagelfil. Den underlättar något enormt! När jag ändå var i köpetagen slank det med Hasegawas Österrikiska Drakar, specialmålade till den sista flygningen. Ska börja lite smått med dem som ett avbrott i spacklingen. Min färgspruta har ännu inte kommit, men förhoppningsvis gör den det under veckan :) Fick även mina Tomcatdekaler i fredags, ser riktigt fina ut. Tack Magnus!


Måste lära mig att ta foton också, är värdelös på det.

2 kommentarer:

  1. Kul att du också skaffat en byggblogg! Alltid roligt att följa andras byggen samt få idéer och tips. Blir intressant att följa din F-14. Är det Hasegawa eller? Har en liggande som jag länge velat bygga, men många projekt är före dock. Hur är passformen på den?

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar :) Dock så ska jag bli bättre på att uppdatera... Har faktiskt byggt, men har helt glömt bort att uppdatera. Lovar minst 3 poster till nästa möte!

    Nej, det är Academys. Min har ganska dålig passform, men det kan även bero på att jag började på den när tublim fortfarande användes och en fil inte existerade i min tankevärld...
    Får se hur bra det går att rädda den, men någolunda ska det nog gå.

    SvaraRadera